sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Valtteri ei petä

Oli ihana viikonloppu, laitoin eilen ajoissa klo 23.30 nukkumaan ja nukuin pitkään kymmeneen jos ei lasketa sitä että heräsin kahdelta kun nimeltä mainitsemattomat ihmiset tulivat jatkoille ja huudattaan musiikkia ja öliseen. Onneks mua ei yleensä haittaa jos herään kesken unen, eikä oikeestaan väsyttänytkään niin jaksoin nousta hetkeksi itsekin katteleen. Tänään olikin sitten aikaa Valtterille:)


En oo oikeen ikinä osannut käydä kirppareilla, mun mielestä siellä tuoksuu jännälle haisee ja suurin osa on ihan hirveetä roinaa. Päätin kuitenkin muutama viikko sitten antaa niille uuden mahdollisuuden (sillon sitä tavaraa tais löytyä pari kassillista) ja tänään käytiin kämppiksen kanssa katsomassa olisiko Valtterissa mitään kivaa-olihan siellä. Ja jos joku ei tiennyt niin Valtteri on Suomen suurin viikonloppukirpputori joka palvelee ympärivuoden ja sijaistee Vallilassa, eli ihan kävelymatkan päästä meidän kotoa.
2 takkia, 11.5 egeä.

Periaatteessa oon shoppailulakossa... mutta kirppareitahan ei lasketa vissiin, eihän?





Ne oli niiiin söpöt että oli pakko!! vitosen.

3 paitaa. 60senttiä yhteensä.

Nyt oon onnellinen ja 25 euroa köyhempi. Hurjaa.


Helsinki sleepers. rankka viikonloppu?


Vaatteiden yms. lisäksi täältä saa myös karkkia!:P


ja vähän muutakin.

En tiiä teistä, mutta mun mielestä on vähän outoa että kirpputorilla myydään vihanneksia ja hedelmiä.. en ostanut.:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti