sunnuntai 4. marraskuuta 2012

yhhh

No nyt mää taas muistan miks oon vähän niinkuin lopettanut tuon viihteellä käymisen. Perjantain keilauksen lopputulos tais olla aika heikko, anteeks vaan kaikille paikalla olijoille mutta voin puolustaa että se ei ollu mun vika että ne B-52 shotit ei kelvannu muille ku mulle. Onneks oon päättänyt (tai en minä oo päättänyt jotku muut on tainnu päättää mun puolesta) 12 että pitäs ehkä lähtee kotiin (paitsi oisin jo 10 aikaan halunnut kotiin..). Tai enhän mää oo kotiin mennyt, ku kaverin tykö, jonne tuli sitten mentyä sirkkelillä ikkunan läpi kun avaimet oli mennyt hukkaan ja molempien puhelimetkin oli jäänyt jonnekin matkan varrelle. Mutta oikeesti, sirkkelillä?? wtf..??

Nyt haluaisin sanoa että voisin jatkaa tipatonta ja paljon-mutta ens viikonloppuna on tiedossa tyttöjen kreisibailaus viikonloppu Levillä. :P Tai eihän me mittään kreisibailata, ku varmaan käydään parilla. :) Ja minä luppaan juoda pelkkää lonkeroa!:D

Oikeastihan mun ois pitänyt mennä takaisin Helsinkiin jo monta päivää sitten, mutta oon ollut vähän kipeä ja saikulla niin vähän venähti tämä reissu sitten näköjään parin vkon mittaiseksi... Ois tietenki voinut varautua pakkaamalla vähän enemmän vaatteita mukaan. Hyvä syy shoppailla, mutta missä???

miau<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti